klik hier om deze mail in uw browser te lezen
20 februari 2015 | Update voor leden van Igluu Eindhoven
Beste leden,
 
Graag jullie aandacht voor een belangrijke mededeling rond het printen, de ledenlunch en de ledenborrel op 5 maart aanstaande.
 
Met vriendelijke groet,
 
Locatie management
Igluu Eindhoven
 
Let op : wijzigingen bij printen!
 
Voor het maken van afdrukken bij Igluu maken jullie al enige tijd gebruik van de tool eZeep. Helaas heeft de leverancier ons vorige week bericht dat zij hun diensten op korte termijn moeten stopzetten als gevolg van financieringsproblemen. Er wordt door het bedrijf nog gezocht naar oplossingen voor een doorstart. Wij moeten er echter serieus rekening mee houden dat de eZeep service niet meer zal werken vanaf 1 maart 2015. Dit heeft voor jullie tot gevolg dat we voor printen bij Igluu op dat moment teruggaan naar de situatie voor eZeep: het zelf installeren van de netwerkprinter op je laptop. De instructies hiervoor zijn actueel gemaakt en kun je hier vinden:
Wij hopen uiteraard dat er sprake zal zijn van een doorstart en dit niet nodig zal blijken te zijn, we stellen dan ook voor om deze mail te bewaren voor het geval dat. We zullen jullie uiteraard op de hoogte houden. 
Schrijf je in voor de ledenlunch 
 
Zoals eerder aangekondigd start Brood2Day dinsdag 24 februari met de Igluu ledenlunch vanaf 12.00h. Vaanf dat moment zal de lunch elke week plaatsvinden op dinsdag en donderdag. Betaalmunten zijn vanaf as maandag te koop bij de receptie en de Brood2day winkel. Om deel te nemen wil ik jullie vragen om je in te schrijven via de Brood2day agenda welke standaard bij de receptie ligt. Inschrijven kan dagelijks tot uiterlijk 9.30h. Wij hopen jullie te mogen verwelkomen in de Philipslounge!
 
Ledenborrel op 5 maart
 
Zoals reeds eerder aangekondigd is er op 5 maart aanstaande weer een ledenborrel. We her-introduceren tijdens deze bijeenkomsten de zeepkist-praatjes waarbij nieuwe leden zich aan de groep kunnen voorstellen. De borrel is van 16.30 tot 19 uur. Zet alvast in je agenda!
 
contact stuur ons een e-mail of bel met 085 773 7703 | meer info over vergaderen, events, flexplekken, kantoren, zakelijk adres | voorgaande updates klik hier