Mapp bouwt slimme technology voor online marketing
De Lichttoren heeft nog steeds een grote aantrekkingskracht op technologiebedrijven. Zo betrok vorige maand het team van Mapp een kantoor bij Igluu Eindhoven.
Mapp - in 2012 gestart onder de naam FLXone - bouwt slimme technologie voor online marketing. Denk bijvoorbeeld aan software waarmee een groot retailbedrijf nieuwe klanten vindt na analyse van klanten die eerder iets hebben gekocht op hun website. Of een telecomprovider die met behulp van Mapp technologie ervoor zorgt dat bestaande klanten op hun website niet worden lastig gevallen met een aanbieding om klant te worden. Maar ook een autoproducent die het resultaat van haar marketingcampagnes met 30% zag toenemen doordat men met behulp van Mapp kon bepalen wat het beste moment is om een relevante marketingboodschap aan potentiële klanten te laten zien.
Inmiddels voelen de mensen van Mapp zich al helemaal thuis bij Igluu. Matthijs Keij, directeur bij Mapp; ”Het bevalt uitstekend bij Igluu. Er is hier een goede combi tussen free-lancers, kleine en wat grotere bedrijven en veel ruimte voor onze events. Alle collega’s uit het buitenland die we op bezoek hebben gehad zouden graag met ons ruilen!”.
Ben je geinteresseerd in wat Mapp jouw organisatie kan bieden. Kijk dan op de site van Mapp of stuur een email naar Matthijs. |