Worden de MobilicaMarketingTips niet goed weergegeven? Bekijk dan de online versie!
In dit nummer van MobilicaMarketingTips:
In dit nummer van MobilicaMarketingTips:

Artikel van de maand:
 
Nieuws van Jan de Vries

 
  Nog geen abonnee?
  Schrijf je hier gratis in!

  Jaargang 1, nummer 9
  18 oktober 2011

  Verschijnt iedere derde dinsdag van de
  maand. Met de link onderin deze mail kun je
  je abonnement opzeggen of wijzigen.

  Tip een autovriend!
  Stuur deze MobilicaMarketingTips door naar
  uw autovrienden die ook met minder moeite
  meer klanten willen krijgen. Stuur door.

Nieuws van Jan de Vries
Hallo , 
BOVAG jaarcongres 'Hollands Glorie'
 
Op 4 oktober jl. heb ik het jaarcongres 2011 van BOVAG bezocht. Dit jaar was ‘Hollands Glorie’ het thema. Dit thema was gekozen om merkonafhankelijke auto-ondernemers er op te wijzen dat ze best trots mogen zijn op wat ze hebben bereikt. Deze trots mag echter niet omslaan in desinteresse in de maatschappij zodat BOVAG haar leden liet kennis maken met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) in de praktijk.

Wanneer je iets hebt bereikt dan mogen minder kansrijke mensen daar voordeel van hebben zodat ook zij kansen krijgen om deze te kunnen benutten. Daar wordt je uiteindelijk samen beter van, dat wasde moraal van het verhaal.
 
Johan Cruijff was uitgenodigd om meer te vertellen over ... Lees hier verder
 
Deel dit artikel:
Vooruitblik
Waarom klanten ontrouw aan je zijn
 
Het hoofdartikel van november zal gewijd zijn aan het onderwerp ‘Waarom klanten ontrouw aan je zijn’. De meeste autobedrijven beschikken tegenwoordig wel over een Custom Relation Management-systeem. In zo’n systeem kan je eenvoudig zien hoe groot je totale klantenbestand is (geweest). Wanneer je dan alleen de klanten selecteert die de afgelopen 18 maanden omzet hebben gescoord dan wordt dit bestand al een heel stuk kleiner. Dit is nl. je actuele klantenbestand.
 
De andere klanten zijn met de noorderzon vertrokken en zijn dus geen klant meer. Je kunt het eenvoudig weg ... Lees hier verder
Artikel van de maand
Je website, informeren én verkopen!
Aantal woorden van dit artikel: 626
Gemiddeld benodigde leestijd: 2,5 minuten
Wanneer je alleen de koppen leest: 1 minuut
  Goed bezochte websites van autobedrijven brengen te weinig nieuwe klanten en extra omzet. Dat is een veel voorkomende klacht. Nadat de vindbaarheid goed geregeld is en bezoekers langere tijd op de site verblijven is het de hoogste tijd om de online verkoper te installeren.

Zo zijn er veel websites die alleen maar informatie verschaffen met een losse “contactpagina” waar bijna geen enkele bezoeker gebruik van maakt. Bezoekers zoeken ... Lees hier verder
 
Deel dit artikel:
Over Jan de Vries | Mobilica
Jan de Vries helpt autodealers en merkonafhankelijke autobedrijven aan een duurzaam rendement. Hij doet dit door op innovatieve wijze hulp te bieden bij werving van nieuwe klanten en helpt om meer omzet bij bestaande klanten te krijgen. Zowel online als offline. Hierbij wijst hij de weg naar onderscheidend vermogen en efficiëntere bedrijfsvoering om de continuïteit van deze autobedrijven te waarborgen.

Meer dan 25 jaar ervaring in het dealerbedrijf en succesvol ondernemer in het merkonafhankelijk autobedrijf staan er garant voor dat hij jouw taal en die van de klant spreekt. Helpen om te verbeteren (innoveren) zit hem in het bloed. Hij helpt organisaties beter te presteren zonder dat de ondernemer of manager het gevoel heeft zijn eigenwaarde te moeten inleveren; Uitgaan van de bereikte sterke punten, deze verder uitbouwen, zwaktes helpen omzetten naar sterke punten en van bedreigingen kansen maken én benutten. Dát is zijn passie!
Jouw abonnement
Je ontvangt de MobilicaMarketingTips op het onderstaande e-mailadres:



Wil je je gegevens wijzigen, klik dan hier. Afmelden voor deze gratis service doe je d.m.v. onderstaande opzeglink (onderaan de nieuwsbrief).
 
Mobilica Consultancy
Toarteltoan 8, 9247 GB Ureterp
0512-301886
info@mobilica.nl
www.mobilica.nl